Club Karting Romania

Clubul pilotilor si pasionatilor de Karting

Ora este UTC + 2

Acum este Lun Dec 11, 2017 11:41 am



Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 7 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Pregatire motoare kart
MesajScris: Sâm Ian 22, 2011 10:47 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Lun Iul 19, 2010 1:08 pm
Mesaje: 31
Pentru doritori, va anunt ca echipa Nick Motorsport - Karting pregateste motoare si sasiuri pentru Campionatul de Karting.

Pentru mai multe detalii:
0723 531 516 - Nicolae Baldovin - Rm. Valcea
0720 815 493 - Gherghinescu Remus - Timisoara

O zi faina sa aveti!

_________________
Gherghinescu Remus-Mircea
C.S. Dumbravita - Timis
"Auto-Karting"


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Pregatire motoare kart
MesajScris: Lun Ian 24, 2011 11:43 pm 
Neconectat

Membru din: Vin Iul 23, 2010 1:33 pm
Mesaje: 19
o sa avem o zii foarte faina !


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Pregatire motoare kart
MesajScris: Joi Iun 09, 2011 1:29 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Anunţ important!

O dată cu înfiinţarea Federaţiei Române de Karting - FRK, va fi reglementat şi statutul
"preparatorilor" (tuner-ilor) de motoare şi kart-uri! Ei vor trebui să se înregistreze la FRK
şi să obţină licenţa specifică specializării lor.
În acest fel nu numai că vor dispune de expunere pe site-ul FRK dar vor fi atestaţi şi de
către Comisia Tehnică FRK şi vor dispune de un sigiliu propriu care să facă identificabil materialul
pe care l-au preparat. Acest sistem funcţionează în toate ţările occidentale în care kartingul este
serios reglementat.
Pentru orice detalii suplimentare, nu ezitaţi să puneţi întrebări şi să cereţi lămuriri!
Numai bine!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Pregatire motoare kart
MesajScris: Vin Iun 10, 2011 8:51 am 
Neconectat

Membru din: Mar Iun 07, 2011 9:46 am
Mesaje: 119
Intrebare: oare numai "tarile occidentale" au kartingul reglementat ?!
Stimati kartisti amatori si non-amatori (scuzati formularea dar nu are leg. cu asoc. forbalistilor ....), nu ar trebui "reglementate" si: pistele ? Si aici revine iintrebarea pe care au pus-o mai multi : cate piste sunt in romania, cate sunt omologate national si international si de catre ce organism?? Acel "organism" are si el abilitarea proprie sa isi dea avizul??Cat dureaza omo;logarea? Daca tot e sa treaca totul prin frk atunci vor fi "reglementate " toate? Poate ar fi interesanta o statistica a kartistilor din Romania in fctie. de varsta. Stie cineva ?? Revin la "anunt important" - daca o echipa sau un kartist aduce un preparator din Italia/ Germania/ Turcia sau alta tara cu karting (mai) dezvoltat, omul are vechime la el in tara, are superlicenta luata acolo, ce trebe sa faca, se mai licentiaza odata la FRk? Mecanicii sau preparatorii care vor merge in afara cu pilotii romani vor trebui sa se licentieze in Italia, Spania, Ungaria? Cei care merg acum in wsk sau altele cum fac?? Ca sa continui, o licenta de mecanic/ preparator internationala nu va fi recunoscuta in Romania? Dar daca "preparatorul" este o firma, se licentiaza si ea? Cine o va face??
Fratilor, sunt multe lucruri tehnice de pus la punct dar .....


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Pregatire motoare kart
MesajScris: Vin Iun 10, 2011 10:43 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Dragă Eugen,

Dacă nu ai fi aşa de suspicios şi dacă ai renunţa la ideea obsesivă că FRK-ul este doar o „făcătură” dubioasă în spatele căreia stă „păianjenul păros” Lucian Ştefan care „vânează” doar banii kartiştilor români, nedumeririle tale ar fi mai puţin jenante prin lipsa lor de informare! Deşi nu sunt un fanatic susţinător al lui Lucian şi am convingerea că va avea serioase dificultăţi în îndeplinirea funcţiei de preşedinte de federaţie, trebuie să atrag atenţia unor „critici” ca tine şi ca alţii că, acest mare „fraier” care este, în opinia mea, Lucian Ştefan, cheltuieşte sume considerabile din profitul firmei sale, pentru a întreţine şi a dezvolta pista din Tg. Secuiesc şi subvenţionează serios, de câţiva ani buni, Campionatul Naţional de Karting al cărui bilanţ anual a fost mereu pe minus, primind în schimb doar „aprecierile” unor neica nimeni care nu au nici a zecea parte din experienţa şi palmaresul lui în karting!
Ca să nu ai nici cel mai mic dubiu că nu sunt un „cântăreţ” al cultului personalităţii lui Ştefan Lucian, trebuie să-ţi spun că acest domn care, atunci când era doar un copil sărăcuţ din Constanţa, mă ruga pe mine să-i dau ceva piese să-şi facă un kart, m-a „recompensat” peste mulţi ani. Lucian nici măcar nu m-a invitat la şedinţa fondatorilor FRK, gest pentru care nu-l voi ierta nici o dată!
Dar să revenim la problemele din „postul” tău, pe care voi încerca să le lămuresc punctual:
1. Nu nu numai ţările occidentale au kartingul reglementat ci toate ţările care sunt membre FIA şi ale căror ASN-uri chiar sunt Autorităţi Sportive Naţionale şi nu-şi pierd timpul prin tribunale cu personaje ca dl. Mazilu & Co.!
2. Îmi pare foarte rău că nu ai ştiut că pistele importante din România (cele regulamentare) au fost de mult „reglementate” şi omologate conform procedurilor CIK-FIA cu participarea unor comisari tehnici ai acesteia. Pistele din Tg. Secuiesc, Bucureşti şi Bacău sunt omologate la categoria B care le autorizează să găzduiască competiţii de nivel European! În curând se va adăuga şi pista de la Prejmer care va fi în mod sigur şi ea omologată cel puţin la categoria B.
3. Indiferent dacă vă place sau nu, ţie şi altora, totul va trebui să treacă prin FRK, pentru simplul motiv că cu asta se ocupă o federaţie sportivă naţională, aşa cum prevede Legea 69/2000! Nu fi neliniştit, toate elementele care au fost deja supuse procedurilor CIK-FIA, vr fi preluate şi de FRK, odată ce ea a fost deja recunoscută oficial de către FIA.
4. Licenţa oricărui „operator” ( mecanic, preparator, antrenor, manager, etc), eliberată de către ASN-ul din ţara sa de origine, este valabilă şi în România, ne mai fiind necesară o altă licenţă. Această regulă este valabilă doar pentru competiţii, nu şi pentru activităţi comerciale de durată în spaţiul gestionat de ASN-ul din România! Încearcă tu sau altcineva să lucrezi ca mecanic sau preparator în Italia, Franţa su Germania şi vei vedea ce condiţii va trebui să îndeplineşti! Cît timp asistă un pilot român la o competiţie internaţională, documentele de identitate sportivă româneşti, sunt la fel de valabile ca cele ale pilotului.
5. Ca să nu mai ai asemenea „uimiri”, provocate de intenţiile FRK de a disciplina lumea kartingului românesc, îţi propun să te gândeşti cum ar arăta „banca tehnică” a unei echipe de fotbal dacă pe ea ar fi liber să se aşeze orice cetăţean venit din tribune!
Este cât se poate de adevărat! Sunt multe lucruri tehnice de pus la punct! Toate pot fi rezolvate şi cu contribuţia pozitivă şi sinceră a unora ca tine şi ca mulţi alţi iubitori ai kartingului care vor trebui să accepte că trebuie să existe o autoritate sportivă la „sănătatea” căreia pot contribui cu votul lor!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Pregatire motoare kart
MesajScris: Sâm Iun 11, 2011 1:54 pm 
Neconectat

Membru din: Mar Iun 07, 2011 9:46 am
Mesaje: 119
De unde pana unde "suspicios, idee obsesiva, paianjeni si vanare de bani in ceea ma scris??!! Eu zic ca libertatea opiniilor isi are locul pe acest forum si nu inxseamna ca daca avem altceva de spus trebuie sa fim clasificati drept "suspiciosi, neica-nimeni, cu idei obsesive si altele spuse de dvs. pana acum. Ca il considerati pe dl. St.Lucian fraier sau "fraier" asta o lamuriti cu dansul dar faptul ca cineva baga si probabil va mai baga bani in ceea ce a inceput este o problema personala a dumnealui. Oricum, eu sa fi fost in locul dva. nu as fi scris amanunte nerelevante acum - "copil saracut" care a venit sa ceara sa-si faca un kart - e cu ata mai laudabil ca de la situatia unui copil saracut a ajuns aici. In fond dvs. ce ai lasat in urma , in karting sau auto: cluburi care s-au dezvoltat, sportivi care sa multumeasca, curse organizate de dvs., carti pe care le-ati scris si in care sa impartasiti si altora din experienta pe care, intradevar. o aveti??
Referitor la "uimirile" mele multi dintre noi stim ca pe bancile tehnice din diferite sporturi stau oameni care nu au practicat acel sport sau nu la un nivel performant dar ca manageri sau antrenori sunt excelenti. Un singur exemplu - Oltchim Rm. Valcea la handbal (un articol scris in RL de ieri) si altii ca domnul respectiv. Important este ceea ce faci ce lasi in urma in domeniul in care ai intrat la un moment dat. Ca sa inchei, vedem, noi cei care intram pe acest forum, ca dvs. ati devenit un fel de "profesor" care vrea sa-i puna pe cei incapatanati pe coji de nuca ! Discutiile de pana acum au fost amicale, fara jigniri sau "intepaturi" rauvoitoare din partea nimanui dar s-au schimbat cand ati aparut dvs. In ce calitate? Sunteti un purtator de cuvant sau similar al federatiei dar nu suntei moderator sau indrumatorul celor care au ceva de spus - de bine sau mai putin bine, nimeni nu se supara atata timp cat tonul discutie nu este de la cineva "superior" la noi, astia, un fel de neica-nimeni , tzutzeri sau alte epitete. Suntem intr-un club de karting si nu in clubul dvs.
.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Pregatire motoare kart
MesajScris: Sâm Iun 11, 2011 3:34 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Dragă Eugen,

Îmi pare sincer rău că te simţi jignit de stilul meu poate prea „jurnalistic”! Îmi cer scuze dar, după mai bine de 20 de ani de când practic această meserie, îmi este cam greu să mă schimb. Asta nu mă face să-mi schimb părerea despre modul în care tu înţelegi să comunici. Am urmărit de mult discuţiile de pe acest forum, pe care tu spui că l-am „tulburat” cu intervenţiile mele şi am observat acel sindrom, tipic „ newcomer-ilor” care se simt vexaţi dacă un „veteran” le atrage atenţia că nu începe totul cu ei şi că o bună cunoaştere a realizărilor predecesorilor s-ar putea să le folosească! Te asigur că, după mulţi ani, când tu însuţi vei fi un „veteran” vei fi la fel de ofensiv faţă de acei nou veniţi care te vor lua „peste picior” şi care se vor simţi jigniţi de opiniile tale.
Simptomatică este chiar întrebarea pe care o pui şi care nu este deloc retorică, pentru simplul motiv că se vede că nu ai habar despre ce s-a întâmplat în kartingul românesc, până sa te preocupe pe tine! Nu este nici locul şi nici momentul să te lămuresc ce am făcut eu pentru karting în România. Dacă vei avea curiozitatea, vei putea afla în curând din rubrica „Istoric” a site-ului FRK şi sunt convins că-ţi vei reconsidera părerile despre mine şi dacă eşti cu adevărat un om de bună credinţă îmi vei cere chiar scuze.
DA! Nu am devenit ci chiar pot fi un „profesor” pentru cei care ştiu despre karting cam cât se vede că ştii tu, totul este ca acei pasionaţi de karting care doresc să afle mai multe, să aibă aceeaşi disponibilitate de a afla, câtă bună voinţă am eu de a împărtăşi experienţa acumulată în 40 de ani de karting.
Trebuie să-ţi reamintesc că un forum, deschis discuţiilor publice, trebuie să găzduiască toate opiniile, cu singura condiţie ca limbajul să nu fie vulgar. Am suficient de multă şcoală şi educaţie ca să ştiu să mă exprim, fără a utiliza expresii nepublicabile. Cât despre caracterul „jignitor” al unora dintre aprecierile mele, pot doar să-ţi amintesc că înţelepciunea românească a caracterizat în nişte proverbe cunoscute, acea categorie de oameni care se grăbesc să considere inacceptabile părerile contrare convingerilor lor!
Cât despre dreptul meu de a „intra” în clubul domniilor voastre, las la aprecierea administratorului forumului dacă mai sunt sau nu agreat. Cu cei de la FRAS m-am lămurit! Faptul că am îndrăznit să expun idei „subversive” şi critice la adresa d-lui Mzilu & Co., mi-a atras interdicţia accesului pe forumul „lor” care se vrea doar "Gazeta de perete FRAS"
Închei, cerându-ţi încă o dată scuze dacă te-am jignit dar şi cu speranţa că dacă dialogul nostru va continua, vei afla şi vei înţelege mai multe şi vei alege singur colţul cu „coji de nucă”.
Cu sinceră prietenie,

Radu Grozea


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 7 mesaje ] 

Ora este UTC + 2

Acum este Lun Dec 11, 2017 11:41 am

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron

Firme Partenere

Parteneri Media

News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
phpBB SEO