Club Karting Romania

Clubul pilotilor si pasionatilor de Karting

Ora este UTC + 2

Acum este Mar Iul 17, 2018 3:31 pm



Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 5 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: CUPA MASTERKART
MesajScris: Vin Aug 20, 2010 10:29 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 12, 2010 6:18 pm
Mesaje: 57
Localitate: SLOBOZIA
Cupa MasterKart


Organizatori: Palatul Copiilor Sf Gheorghe, MasterKart Ghimbav si KLG Racing
Data concursului: 09 septembrie 2010
Locul desfasurarii: pista de karting MasterKart – Ghimbav (Informatii despre pista pe www.masterkart.ro)

Clase de concurs, numere de concurs:

1. Pufo 60 cmc – piloti nascuti dupa data de 01 ianuarie 2003. Numere de concurs: 01-49.
2. Mini 60 cmc – piloti nascuti intre 01 ianuarie 1998 – 31 decembrie 2002. Numere de concurs: 50-99.
3. Kadet 80 cmc – piloti nascuti intre 01 ianuarie 1997 si 31 decembrie 2000. Numere de concurs: 100-149.
4. Junior 100 cmc cu ambreaj - piloti nascuti inainte de data de 31 decembrie 1996, inclusiv. Numere de concurs: 150-199.
5. Master 125 cmc fara schimbator – piloti nascuti inainte de data de 31 decembrie 1995, inclusiv. Numere de concurs: 200-249.
6. Master 125 cu schimbator – piloti nascuti inainte de data de 31 decembrie 1994, inlusiv. Numere de concurs: 250-299.
7. Mobra – fara limita de varsta. Numere de concurs: 300-350.

Clasele sunt constituite pe baza cilindrei motoarelor si a varstei pilotilor. Clasele pufo si mini se deosebesc prin carburatoarele si tobele admise la motoarele TAG, precum si virsta pilotilor.
O clasa se constituie daca sunt validati la inscriere minim 5 piloti din aceeasi clasa.
Nu se fac clase separate pentru fete si baieti.
Numerele de concurs vor fi obligatoriu lipite in partea din fata si cele doua laterale ale kartului, pentru o identificare mai usoara a concurentului!

Karturi admise la concurs

Se accepta karturi cu sasiu si motor de fabrica, cu omologare valabila sau expirata, cu piese originale, fara modificari. Exceptie face clasa Mobra, unde se accepta sasiuri artizanale. Se accepta orice tip de anvelopa. In caz de ploaie, pista umeda, cu apa, obligatoriu se vor utiliza anvelope de ploaie.
Karturile vor fi verificate de o comisie tehnica, cele care prezinta defectiuni majore – sistem de franare, directie, fisuri, rupturi pe sasiu, anvelope uzate, lipsa spoilere de protectie - nu se admit in concurs.
La clasele pufo si mini se admit motoare tip TAG si cele “cu sfoara” (Commer).
La clasa pufo la motoarele tip TAG (Parilla, Lenzo, Vortex etc) se accepta carburatoare cu diametrul admisiei de max. 14 mm. La aceasta clasa este obligatorie toba scurta pentru toate tipurile de motor.
La clasa mini la motoarele tip TAG (Parilla, Lenzo, Vortex etc) se accepta carburatoare cu diametrul admisiei de max. 18 mm.

Echipamentul pilotilor

Toti piloti vor avea obligatoriu echipament compus din: casca inchisa cu vizor, combinezon, protectie gat, protectie toracica, manusi, ghete. Nu se vor admite pe grila de start piloti cu echipament incomplet!

Ture pe clase

1. Pufo: 8 ture
2. Mini: 10 ture
3. Kadet: 12 ture
4. Junior 100 cmc: 14 ture
5. Master 125 cu si fara schimbator: 16 ture
6. Mobra: 7 ture

Semnalizare pe pista

Se vor utiliza steagurile galben, albastru, rosu si cu carouri alb-negre, conform regulamentului international de karting.

Desfasurarea concursului

07.30: sosirea echipelor pe pista
07.35: sedinta tehnica cu conducatorii echipelor. Desemnarea comisiei pentru verificarea tehnica, validarea inscrierilor, si a comisiei de arbitraj. Cate 3 persoane.
07.45-09.00: verificare technica, validarea inscrierilor. Concurentii se vor prezenta la secretariat, sau alt loc desemnat cu documentele de inscriere si kart, conform unui orar care va fi afisat cel tarziu la ora 07.30.
09.00-10.30: antrenamente libere, pe clase, 10 minute pe clasa. Clasele Master 125 cmc cu si fara schimbator vor intra impreuna pe pista.
11.00: antrenamente cronometrate pe clase, pentru constituirea pozitiilor pe grila de start pentru mansa I. 5 minute pentru fiecare clasa.
12.30: mansa I de concurs, pe clase. Grila de start pentru mansa I: pe baza rezultatelor cronometrajului.
14.30: pauza de masa, afisarea rezultatelor mansei I.
15.30: mansa II de concurs, pe clase. Grila de start pentru mansa II: in ordinea sosirii din mansa I (locul I grila 1, locul II grila 2 etc).
17.30: afisarea rezultatelor mansei II si a rezultatelor finale.
18.00: festivitatea de premiere.

Toate clasele vor avea start de pe loc.

Clasele vor intra pe pista in ordinea:
1. Pufo
2. Mini
3. Junior 100 cmc
4. Master 125 fara schimbator
5. Kadet 80 cmc
6. Mobra
7. Master 125 cu schimbator
In mansele I si II se vor acorda puncte pentru primii zece clasati. Locul I – 10 puncte, locul II – 9 puncte ... locul X – 1 punct. Pentru clasamentul final se aduna punctele concurentilor din cele doua manse.

Orarul si modul de desfasurare de mai sus se poate modifica, cele definitive se vor afisa la locul concursului, cel tarziu pana la ora 08.30, in data desfasurarii concursului.

Concurentii din fiecare clasa se vor prezenta cu 10 minute inaintea inceperii mansei la intrarea pe pista. In afara orarului afisat nu se vor face avertizari verbale referitoare la inceperea unei manse!

Contestatii

Contestatiile cu privire la evenimentele din timpul manselor se vor depune in scris la secretariat, in cel mult 15 minute de la inchiderea mansei respective. Contestatiile cu privire la rezultatele afisate se vor depune in scris la secretariat, cu cel mult 15 minute de la afisare. Impreuna cu contestatia se va depune o taxa de 100 Ron. Acesta se va returna in cazul in care contestatia este acceptata. In cazul respingerii contestatiei suma se va adauga la fondul de premiere.

Premiere

Se acorda cupe si diplome pentru primii trei clasati din fiecare clasa. Primii din fiecare clasa vor primii si un premiu in bani, din fondul de premiere alcatuit din taxele de inscriere si taxele din contestatiile respinse. Sumele acordate ca premiu se vor calcula in functie de suma totala din taxe.

Inscriere

Pilotii se vor inscrie in concurs pe baza fisei de inscriere anexate. Fisele se vor completa electronic pentru fiecare pilot in parte. Fisele se vor trimite prin mail catre organizatori, cel tarziu pana in data de 03 septembrie 2010, ora 24.00. Confirmarea primirii fisei, precum si numarul de concurs acordat se vor comunica solicitantului prin mail, pana in data de 06 septembrie 2010, ora 24.00. Adresele la care se primesc fisele completate: pcsfantugheorghe@gmail.com, bokor.gabor@yahoo.com
Numarul de concurs acordat trebuie sa fie aplicat pe partea frontala si cele doua laterale ale kartului, cel tarziu pana in momentul validarii inscrierilor si inspectiei tehnice. Numerele vor avea inaltimea minima de 10 cm, vor fi tiparite cu culoare neagra pe fundal alb. Karturile fara numar nu se admit in cursa.
Denumirea fisei completate, care se va trimite inapoi la organizatori va contine urmatoarele informatii:
Clasa,
Numele si prenumele pilotului,
Structura sportiva.
Deci, concurentul Ionescu Gheorghe, din Iasi, care va concura la clasa Mini, va trimite fisierul sub denumirea: mini_IonescuGh_Iasi.doc.
Validarea inscrierilor se va face la locul concursului, conform orarului, la secretariat sau alt loc desemnat, se vor prezenta actele de inscriere si kartul. Fiecare pilot va prezenta: fisa de inscriere (in original, cu semnaturi si stampila) cu numarul de concurs acordat, copie certificat de nastere/carte de identitate dupa caz, copie asigurare valabila.
Taxa inscriere

Taxa de inscriere se stabileste la suma de 5 Ron/pilot. Suma incasata se va folosi in exclusivitate pentru alcatuirea fondului de premiere, de care vor beneficia primii trei clasati din fiecare clasa. Taxa se va plati la locul concursului, la validarea inscrierii.

Cazare

Se ofera cazare la palatele copiilor din Sf Gheorghe si Intorsura Buzaului, din 08 septembrie, incepand de la ora 17, pana in data de 10 septembrie, ora 10.
Cei care solicita cazarea, vor anunta acest lucru la directorul Palatului Copiilor Sf Gheorghe, cel tarziu pana in data de 03 septembrie 2010.

Contact

Administrativ, cazare: dl Kerekes Jeno, director Palatul Copiilor Sf Gheorghe, telefon: 0729 828 102, mail: pcsfantugheorghe@gmail.com
Tehnic: Bokor Gabor, KLG Racing, telefon: 0758 881 608, mail: bokor.gabor@yahoo.com


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: CUPA MASTERKART
MesajScris: Vin Aug 20, 2010 10:31 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 12, 2010 6:18 pm
Mesaje: 57
Localitate: SLOBOZIA
Viza organizator: Transponder:

Fisa de inscriere, concurs de karting
Cupa MasterKart, 09 septembrie 2010



Nume pilot
Prenume pilot
Data nasterii
Structura sportiva
Nume sef echipa
Nota: structura sportiva: palat copii, club, asociatie sportiva etc; sef echipa poate fi: profesor, antrenor, parinte
Clasa de concurs
Motor marca/tip
Sasiu marca/tip/omologare
N
Nr concurs solicitat
Nr concurs acordat
Nota: la solicitarea numerelor de concurs sa aveti in vedere numerele indicate pentru fiecare clasa in regulament.


Semnatura pilot:



Subsemnatul, sef de echipa (profesor) la ...................................... declar ca, pilotul susmentionat este membru al echipei noastre, are cunostinte de karting, care sai confere dreptul de a participa la Cupa MasterKart 2010. Are asigurare de accidente valabila. Kartul cu care participa nu are defectiuni ascunse, modificari invizibile. Imi asum raspunderea pentru comportamentul pilotului in timpul antrenamentului, manselor si in afara acestora, si pentru riscurile la care se expune in timpul concursului.

Semnatura sef echipa/profesor/parinte:


Stampila structura sportiva:



Fisa completata in mod electronic se va trimite prin mail la adresele: pcsfantugheorghe@gmail.com, bokor.gabor@yahoo.com, cel tarziu pana in data de 03 septembrie 2010, ora 24.00. Pana in data de 06 septembrie 2010, ora 24.00 veti primii tot prin mail confirmarea primirii fisei de inscriere, care va contine si numarul de concurs acordat.
La data concursului pilotul/seful de echipa va prezenta fisa de inscriere in original, cu semnaturi si stampila, impreuna cu copie certificat de nastere/carte identitate si copie asigurare valabila. Daca un pilot participa la mai multe clase, se va completa o fisa inscriere pentru fiecare clasa.
La salvarea fisei in format .doc denumirea fisei va contine urmatoarele informatii: Clasa, Numele si prenumele pilotului, Structura sportiva. Deci, concurentul Ionescu Gheorghe, din Iasi, care va concura la clasa Mini, va trimite fisierul sub denumirea: mini_IonescuGh_Iasi.doc.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: CUPA MASTERKART
MesajScris: Vin Aug 20, 2010 11:11 am 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: Mar Iul 13, 2010 6:32 pm
Mesaje: 128
Multumim de info Florin si multa bafta participantilor :appl

_________________
Imagine Imagine
ClubC4 Romania | DS Spirit | MotorSportNews


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: CUPA MASTERKART
MesajScris: Mar Feb 22, 2011 10:35 pm 
Neconectat

Membru din: Vin Iul 23, 2010 1:33 pm
Mesaje: 19
http://www.youtube.com/watch?v=lxmwxtEKKMY
filmulet onboard de la cupa master kart !


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: CUPA MASTERKART
MesajScris: Mie Feb 23, 2011 11:07 am 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: Mar Iul 13, 2010 6:32 pm
Mesaje: 128
:appl :appl

_________________
Imagine Imagine
ClubC4 Romania | DS Spirit | MotorSportNews


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 5 mesaje ] 

Ora este UTC + 2

Acum este Mar Iul 17, 2018 3:31 pm

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron

Firme Partenere

Parteneri Media

News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
phpBB SEO