Club Karting Romania

Clubul pilotilor si pasionatilor de Karting

Ora este UTC + 2

Acum este Mar Iul 17, 2018 3:28 pm



Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 24 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Mie Iul 13, 2011 7:42 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Domnule Eugen,
Constat că, pe măsură ce trece timpul, vă apropiaţi de adevăr!
1. Nu este greşit! Într-adevăr ASN este ACR-ul care, la fel ca ACI (Automobil Clubul Italian) care coordonează motorsportul, de la karting până la F1 prin CSAI, ACR-ul coordonează sportul pe patru roţi în România prin CNAK.
2. Pe listele FIA apare ACR-ul ca ASN în România şi ca urmare a delegării de către acesta a puterii sportive pentru karting, apare şi FRK.
3. Anunţul pe care dumneavoastră îl numiţi „ofertă” este în mod evident adresat cluburilor afiliate la FRK, deoarece federaţia nu poate avea autoritate decât asupra membrilor afiliaţi.
4. Organizatorii pot adresa invitaţii doar la concursurile private. Pentru restul competiţiilor , mai ales pentru cele internaţionale cum este RMCGF, singura structură îndreptăţită să facă anunţurile este federaţia naţională care eliberează şi licenţele internaţionale. Oricum, începând cu sezonul 2012, când FRK va introduce în calendar şi Campionatul RMC, vă place sau nu, pentru a participa va trebui să fiţi membru al unui club afiliat la FRK.
5. Site-ul FRK este gata de mult dar va fi lansat oficial după etapa CNK de la Bacău din acest weekend, cînd sperăm să fie încărcată, în proporţie de 75%, informaţia care va fi utilă. Până atunci, dacă sunteţi curios, puteţi accesa macheta site-ului pe adresa http://beta.kartingclub.ro/.
Şi de această dată, nu am reuşit să înţeleg ceva din post-ul dumneavoastră şi anume cine sau ce este IMA? Poate reveniţi cu clarificări!
Numai bine!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Dum Aug 07, 2011 12:22 pm 
Neconectat

Membru din: Mar Aug 02, 2011 4:01 pm
Mesaje: 30
care ar fi pretul unui kart nou echipat cu motor rotax dd2 fara telemetrie...


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Dum Aug 07, 2011 2:54 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Domnule Eugen,
Ar fi bine să lămurim o confuzie pe care o fac mulţi şi cam demult. ACR-CNAK nu este şi nici nu a fost, o entitate anume! Conform reglementărilor FIA şi asemănător CSAI-ului din Italia, CNAK-ul este doar o comisie a Autorităţii Sportine Naţionale – ACR, aşa cum CSAI-ul este comisia sportivă a ACI (Atomobil Clubul Italian). Aceste comisii nu au ce căuta pe listele FIA unde există însă entităţile sportive cărora ASN-urile le-au delegat puterea sportivă ca, FIK (Federaţia Italiană de Karting) sau FRK (Federaţia Română de Karting)!
De asemenea titulatura ACR – FRK este complet greşită şi nu este decât „creaţia” unor minţi orbite de furie şi orgolii ca a d-lui Mazilu & Co. Insistenţa cu care propagaţi, aceste voit eronate, titulaturi, nu este cu nimic mai puţin ridicolă decât caricaturala convingere cu care dl. Boc numeşte USL-ul „alianţa socialistă”. Nu-i nevoie să vă sfătuiesc eu să renunţaţi la timp la această atitudine la care se pare că dl. Boc a renunţat deja, gândindu-se la viitorul său politic. Dar să revenim la karting şi mai ales la Rotax Max Challange! Vă aduc la cunoştinţă următoarele:
1. RMC este o competiţie monomarcă de dimensiuni mondiale care în mod firesc respectă strict reglementările FIA şi deci colaborează NUMAI cu ASN-urile oficiale.
2. Dacă aţi fi avut curiozitatea şi răbdarea să citiţi regulamentul propriu al acestei competiţii, aţi fi descoperit că „ pentru ţările care până la 5 mai, în anul respectiv, nu au organzat RMC-ul naţional, în limita locurilor disponibile, se pun la dispoziţie unul sau mai multe „wildcard-uri” pe care ASN-ul local le distribuie, împreună cu reprezentantul local ROTAX, unor sportivi, sub forma de "invitaţii". Este de la sine înţeles că nici reprezentanţii locali Rotax şi nici ASN-ul nu au nici un interes (comercial sau de imagine) să trimită la „Finala Mondială – RMGF” orice „Gigel” care nu are nici palmares şi nici licenţă valabilă adică FRK, să alerge sub culorile României, la prima participare la un astfel de nivel!
3. O măsură foarte elegantă a reprezentantului local Rotax – IMA, a fost tocmai evitarea unei „selecţii” clasice cu participare deschisă oricui, pentru simplul motiv că este vorba de o „invitaţie” care, conform codului bunelor maniere, „se primeşte” nu „se câştigă”!
Aşa cum am spus şi cu alte ocazii, IMA a început deja discuţiile cu FRK pentru organizarea RMC-ului naţional, începând cu sezonul 2012. Pe cale de consecinţă, doritorii de participare la această competiţie ca şi cei care au participat deja cu motoare Rotax la evenimentele organizate până acum de către FRAS, vor trebui să se asigure că vor avea o licenţă FRK şi că vor fi membri ai unor cluburi afiliate la FRK. Această situaţie lămureşte şi „nebuloasa” problemă a participării în CNK la o clasă Rotax care devine perfect inutilă, o dată ce va exista un Campionat Naţional excusiv Rotax!
Site-ul FRK, ca orice site serios nu va fi „gata” nici o dată dar va fi, cât se poate de complet, în curând. Până atunci puteţi vizita, versiunea aflată în lucru, pe www.frk.com.ro
Numai bine!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Dum Aug 07, 2011 7:49 pm 
Neconectat

Membru din: Mar Iun 07, 2011 9:46 am
Mesaje: 119
" El trebuie să corespundă criteriilor din comunicat: Licenţă internaţională C (numai ASN-ul adică ACR-CNAK, emite astfel de licenţe), .." - citez din ceea ce ati scris mai inainte. Rezulta ca ACR-CNK este o entitate (ASN-ul din Romania)? Rezulta !! Eu nu am facut altceva, atunci, in urma cu vreo luna, decat sa ma raportez la ceea ce s-a scris pe forum. Intre CSAI si CNAK e o diferenta ca de la cer la pamant atat ca organizare cat si ca numar de discipline sportive pe care le "coordoneaza" (CSAI-ul chiar le conduce). De altfel in "Home" la CSAI se arata clar ca kartingul face parte din sportul auto (dati pe siteul CSAI si va convingeti). Unde oare a disparul Federatia Italiana de karting?? Se pare ca in 2011 kartingul itralian este sub coordonarea CSAI - direct, fara federatie.
Faptul ca introduceti polemici politice inbtr-un forum apolitic nu face decat rau si arata ca in acea postare ati facut o "ciorba" de idei . Am inteles (nu numai eu, sigur si ceilalti)ca clubkarting.ro este un loc deschis, fara "invataturi" pretioase si mai ales fara politica. Lasati-l asa si scrieti pe forumul frk., probabil ca vor avea loc acolo discutii forumiste principiale si deschise asa cum trebuie sa fie pe orice forum sportiv.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Dum Aug 07, 2011 11:40 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Domnule Eugen,
Ai face bine să-l rogi pe „consilierul” dumitale, dl. Mazilu sau un „emul” al dumisale să nu te mai inducă în eroare! CSAI-ul a eşuat, în tentativa de a anihila FIK-ul, la fel de lamentabil ca FRAS-ul în efortul de a opri înfiinţarea FRK!
Licenţele internaţionale le eliberează doar ASN-ul prin CNAK iar de la apariţia FRK, prin acesta. Oricum FRAS nu există pe harta licenţelor internaţionale nici măcar pentru automobilism, darămite pentru karting!
Cât despre „polemicile politice”, pot să-ţi spun că doar comportamentul şi opiniile dumitale, m-au provocat şi îmi cer scuze dacă am fluierat în biserică! Cea mai concludentă probă este chiar „recomandarea” dumitale de a „cânta la altă masă”. Dispreţul pentru alte opinii şi iritarea provocată de acestea, seamănă izbitor cu reacţiile actualei puteri portocalii. Nu ştiu ce profesie ai dumneata dar eu fiind jurnalist, sufăr de această antipatică apucătură de a scrie exact ce gândesc. Acest forum, ca de altfel orice forum dintr-o ţară democratică nu este al numai al dumitale şi al celor pe care dumneata îi consideri „politically correct”, aşa că te rog să nu-mi mai „recomanzi” nici mie nici altora, ale căror opinii te deranjează, să se exprime în altă parte, fă-o dumneata! Ca să te linişteşti, pot să te asigur că am infinit mai multă experienţă şi educaţie în sport decât vei putea acumula dumneata vre-o dată, dacă continui să serveşti „cauze” ca a FRAS-ului!
Pe curând!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Lun Aug 15, 2011 1:54 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Un român la RMGF în Dubai!

Reprezentantul ROTAX în România, a decis cui îi va reveni invitaţia pentru singurul pilot
român care va participa în noiembrie, la finala mondială Rotax Max Challange 2011!
Alesul este Tomi Drăgan. Personal, consider că este o alegere potrivită. Tomi este un
pilot talentat şi cu o bogată experienţă internaţională.
Fiind vorba de o invitaţie, a cărei atribuire revine exclusiv reprezentantului ROTAX,
alegerea lui Tomi Drăgan nu poate face obiectul nici unui comentariu, mai ales că este
vorba despre un sportiv român cu un palmares remarcabil. Dacă prietenii noştri din Prejmer
vor reuşi să organizeze, începând cu sezonul 2012, Rotax Challange România, sunt sigur că
la finala mondială din 2012, vom avea o participare românească mai consistentă.
Să-i urăm lui Tomi mult noroc şi să sperăm că-l vom vedea în grila finalei la clasa Rotax Max!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Lun Aug 29, 2011 2:48 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Dragi prieteni,

Iată că "fabrica de talente" a kartingului românesc, începe să-şi impună
produsele la cel mai înalt nivel!
Prezent pentru prima dată la “finala mondială Rotax” dedicată puştilor din categoriile Micro şi Mini, Petruţ Florescu
a uimit audienţa impunându-se de o manieră absolut fantastică.
După ce a dominat atât antrenamentele, cât şi calificările şi pre-finala, Petruţ a ridicat ritmul în marea finală, în care
şi-a spulberat concurenţa. În cele doar 15 tururi Petruţ a reuşit să pună peste 9 secunde între el şi cel de-al doilea clasat.
Performanţa pilotului român este cu atât mai importantă cu cât reprezintă prima cursă a unui român la o finală Rotax.
Petruţ a reuşit să câştige detaşat competiţia în care toţi concurenţii au avut la dispoziţie motoare Rotax identice,
sigilate de producător. De asemenea, anvelopele Mojo au fost şi ele puse la dispoziţie de către organizatori, asigurând
astfel egalitate de şanse. Petruţ a folosit un şasiu TonyKart.

Următoarea apariţie a unui român în cursele Rotax va avea loc în luna Noiembrie, când Tomi Drăgan va concura
pentru România în categoria DD2.

Pentru poze şi mai multe detalii, vizitaţi site-urile www.prejmercircuit.ro şi www.frk.com.ro


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Mar Aug 30, 2011 6:39 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Sâm Iul 16, 2011 8:20 pm
Mesaje: 20
Localitate: Bucuresti
Cum e posibila o astfel de diferenta mai ales cand echipamentul a fost identic? :?: Pilotul nostru a avut un parcurs perfect sau au fost alti factori care au dus la rezultatul acesta? Cum ar fi un accident in spate, etc. :idea: Oricum vesti bune. Felicitari lui! :smch


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Precizari despre Clasa ROTAX
MesajScris: Joi Sep 01, 2011 12:57 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Sâm Iul 17, 2010 4:42 pm
Mesaje: 6
Localitate: Prejmer
Buna ziua,

Cred ca e cazul sa facem cateva precizari, pentru ca lucrurile sa fie limpezi:

Prejmer Circuit (SC IMA SRL) este unicul distribuitor al Rotax pentru Romania in ceea ce priveste motoarele de karting. Tot Prejmer Circuit va organiza, deci, in sezonul 2012 ROTAX MAX CHALLENGE ROMANIA. Nu e vorba despre o clasa in vreunul dintre campionate, ci despre o competitie deosebita, agreeata de FIA si de ASN.

Prejmer Circuit se detaseaza de orice conflict inter-federal, politica sportului nefiind o prioritate pentru noi in acest moment. Probabil ca exista clase Rotax si in alte campionate, insa doar Rotax Max Challenge Romania este competitia oficiala recunoscuta de Rotax care va putea califica piloti la Marea Finala si care beneficiaza de garantia Rotax referitoare la egalitatea de sanse.

In 2012 se vor organiza un minim de 5 etape, toate in locatia Prejmer Circuit. Cei care se vor impune vor fi calificati pentru a reprezenta Romania la Marea Finala Rotax Max Challenge 2012.
Doritorii vor putea lua startul in catogriile Micro Max, Mini Max, Junior Max, Max, DD2 si DD2 Masters (peste 35 de ani).

Despre Marea Finala 2011 (Al Ain Raceway, UAE):
Datorita relatiei bune cu Rotax si a dorintei Prejmer Circuit de a promova Rotax Max Challenge-ul 2012, am solicitat si am primit un wild-card pentru clasa DD2. Pentru alegerea pilotului care va merge in noiembrie la Marea Finala am cerut ajutorul Federatiei afiliate FIA. Aceasta a inaintat cluburilor propunerea noastra. S-au inscris in aceasta competitie 5 piloti. Dintre acestia, 3 au prezentat documentele cerute de reprezentantii Prejmer Circuit, respectiv Palamresul si o scrisoare de intentie completa. Tomi Dragan a fost alegerea noastra, in urma rezultatelor foarte bune si a prezentarii impecabile. El va face obiectul mediatizarii prezentei Romaniei la Marea Finala Rotax Max Challenge din noiembrie. Detaliile le veti vedea la TV si in presa scrisa.

Despre Rotax Mini/Micro Grand Festival 2011 si Petrut Florescu:
Clasele Mini si Micro nu au reprezentare la Marea Finala care se va desfasura in acest an in Emiratele Arabe Unite. In consecinta, Rotax a organizat pentru pitici o "finala" separata, in Portugalia. Inscrierile au fost libere, toti doritorii putand lua startul la acest eveniment. Petrut Florescu a dovedit o data in plus valoarea pe care o are si a reusit sa domine clar competitia. Cum este posibila o astfel de diferenta in conditiile in care motoarele, anvelopele si greutatea sunt egale? Din set-up, din valoarea pilotului si profesionalismul team-ului sau. Petrut a uimit lumea Rotax, reprezentantii firmei austriece asteptand cu nerabdare urmatoarele prezente romanesti in competitiile Rotax.

Pentru Rotax Max Challenge Romania 2012 Prejmer Circuit garanteaza egalitatea motoarelor si a anvelopelor, precum si respectarea cu strictete a regulamentelor tehnice si sportive. Doar Prejmer Circuit este in masura sa comercializeze, sa sigileze si sa verifice motoarele pentru aceasta competitie. De asemenea, Prejmer Circuit este unic importator al anvelopelor Mojo, obligatorii pentru challenge. In luna noiembrie se va anunta si locatia Marii Finale 2012. Pentru detalii referitoare la competitie, va rugam sa vizitati http://www.prejmercircuit.ro. Pentru intrebari vis-a-vis de preturi si organizare, va stam la dispozitie pe office@prejmercircuit.ro

_________________
Prejmer Circuit
Official Dealer for:
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Clasa ROTAX
MesajScris: Sâm Noi 26, 2011 3:55 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 05, 2010 1:54 am
Mesaje: 162
Veşti bune, de la marea finală a Challange-ului ROTAX MAX 2011 !

Iată că hotărârea celor de la Prejmer, care reprezintă producătorul ROTAX in România,
de a-i oferi lui Tomi Drăgan voucher-ul primit pentru participarea unui pilot român la
marea finală din Dubai, a fost inspirată!
Tomi, botezat " fiul lui Dracula" de către comentatorul britanic al transmisiei tv a cursei,
s-a descurcat extraordinar, clasându-se pe un excelent loc 17 în finala clasei DD2 în care
a luat startul din poziţia 34 pe care se clasase într-o mai puţin fericită prefinală.
Pentru cei care nu ştiu, trebuie să fac câteva precizări:
La marea finală din 2011, organizată pe splendidul circuit El Alain din Dubai, s-au calificat şi
au participat 264 de piloţi din 60 de ţări.
Tomi a participat la clasa DD2(Seniori) la care au fost înscrişi 72 de piloţi. La această clasă,
toţi piloţii au utilizat şasie CRG. Tomi, care este pilot Lenzo, a trebuit să se adapteze la faţa
locului, atât cu şasiul CRG cât şi cu motorul Rotax DD2 care are o contrucţie aparte.
Simplul fapt că s-a calificat în marea finală a clasei, este o performanţă considerabilă iar faptul
că a terminat cursa pe locul 17, plecând din poziţia 34, îi demonstrează valoarea!
Felicitări !!!


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 24 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3  Următorul

Ora este UTC + 2

Acum este Mar Iul 17, 2018 3:28 pm

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron

Firme Partenere

Parteneri Media

News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
phpBB SEO